Wispelturig versus balans

Soms kan ik enorm vermoeid raken van mijn eigen wispelturigheid!
Het ene moment vol voor het 1 gaan, het volgende moment compleet voor het ander. Ten tijde dat ik dit blog begon, besefte ik al, dat ik met name moeite zou krijgen met het -zoals ik dat dan noem- prioriteiten-dilemma. Behalve zoveel leuk vinden en zoveel nog willen doen, ook die eeuwige wispelturigheid; zoveel ook ineens niet meer leuk vinden en willen doen.

Dat gaat al mijn hele leven zo; nu ik ouder word lijkt het me wel te lukken wat meer balans te vinden. Dat lukt me vooral door voor mezelf in kaart te brengen wat ik absoluut niet leuk, interessant, belangrijk vind.

Zo ook met dit blog. Eerst had ik me bedacht om gewoon een plek te hebben, waar ik mijn hersenspinsels kwijt kon. Niet altijd te moeilijke onderwerpen, meestal gewoon lekker kletsen op het web. Een dame die dat hartstikke leuk doet: Wiebie

Meteen bedacht ik me, dat ik toch misschien meer in de trant van deze dame Kliefje zou willen schrijven. Heerlijk hoe dit mens kan schrijven.

Dan kom je een blog als deze tegen van Cees en dat is in zijn eenvoud gewoonweg prachtig. Fantastische foto’s plaatsen en mensen daarvan laten meegenieten.

Echter schrijven zoals deze verslaggever of het koppel op dit indrukwekkend blog: Wauw, wauw, WAUW !!!

Dat ik graag zou willen blijven schrijven, daar ben ik al uit.
Hoe ik dat ga vormgeven nog niet. Daar kom ik uiteindelijk ook wel uit 🙂

Voorlopig blijf ik nog even rondlezen en ideeën opdoen.

4 thoughts on “Wispelturig versus balans

  1. Dank je wel voor je complimenten, lief 🙂

    Ik maak geen vrienden met mijn manier van schrijven hoor, er zijn héél veel lange tenen op deze wereld helaas.

    Je moet doen waar je je lekker bij voelt. Schijt hebben aan, naar jezelf luisteren. Daarmee kom je het verst.

    Ik ben erg benieuwd naar je eigen stijl en manier hoe je eea gaat invullen. Hoop dat je me tzt deelgenoot wilt maken.

    Btw: waar is je blog van gisteren gebleven?

    Like

  2. Bedankt voor je compliment! Ik vind het zelf soms ook wel lastig hoor, het ene moment wil ik toch wat meer de serieuze kant op maar weet dan weer niet hoe ik dat moet gaan aanpakken, soms vind ik m’n eigen blogs maar een hoop geneuzel in de ruimte maar ach, aan de andere kant, het gaat er uiteindelijk om dat ik het schrijven op zich leuk vind en op deze manier m’n ei kwijt kan.
    Enne, wat jouw blogs betreft, ik kom hier graag lezen, je onderwerpen zijn verfrissend en je manier van schrijven leest lekker weg. Dus gewoon lekker doorgaan!

    Like

Always open to thoughts, opinions, suggestions from my neighbors on this globe!

