Goh, alweer ruim een jaar geleden

Dat ik mijn layout niet veranderd heb! Ik sta echt te kijken van mezelf 😉
Nu is er het afgelopen jaar natuurlijk ook ineens van alles gebeurd…zo was ik een dorp in Limbabwe aan het verkennen en aan het genieten van ons 1e vrijstaand huis, zo zit ik ineens sind het begin van dit jaar op een berg in Dld. Langzaam beginnen we weer in ons vertrouwde ritme te komen, hier en daar iets aangepast vanwege weer andere woon-werk-verkeer-tijden. Dan begint het ineens weer te kriebelen en de regelmatige bezoeker heeft het vast meteen gezien; ik heb de layout weer veranderd 🙂

Dat je het maar even weet 😉

6 thoughts on “Goh, alweer ruim een jaar geleden

    • Nee, dank je! Ziet er interessant uit; opgeslagen en straks eens verder doorneuzen 🙂 Check ff je priveberichtjes op FB 😉

      Like

    • Hai, ik zag dat je het op FB gevonden hebt 🙂
      Bij de ‘sticky-berichtjes’ heb ik idd alleen de ‘like-button’ aangezet 😉
      Fijne zondag 🙂

      Like

Always open to thoughts, opinions, suggestions from my neighbors on this globe!

