De omgevallen boom aanpakken

Vanwege Goede Vrijdag en Pasen konden we afgelopen dagen geen kabaal maken. Omdat de boom ons pad naast het huis blokkeerde met de hand aan de slag gegaan.
Ondertussen vermaakte onze hondenbollen zich prima met het steeds mooier wordende weer.

boomaprilc apriljourdynikki
boomaprila boomaprilb

Een aantal boomtakken zitten flink diep de grond in en zo’n wortelpartij is ook best indrukwekkend zeg!
boomaprile boomaprilf

Het meeste werk had mijn manneke verricht; aan het eind van de dag ligt de boom klaar om komende weekend met de electrische zaag in kleinere stukken gezaagd te worden 🙂
boomaprild

Paaszondag hebben we genoten van een lekkere brunch. De traditie van het kinderuberraschung-ei was dit jaar wel extra leuk! Er zijn van die momenten dat het leuk is, dat in Duitsland alles groter is. Ik kwam in de winkel super grote eieren tegen 🙂
Echter nu ik steeds minder suiker gebruik, is het me opgevallen hoe zoet die dingen zijn. Jehiemig! Volgend jaar worden het denk ik zelfgefabriceerde eieren 😉
pasenapril15

Vandaag mogen we hier nog geen kabaal maken, dus mijn manneke is boven verder gegaan met het vervangen van de stroomdraden. Af en toe help ik even een kabel doortrekken; ik word nog eens een allround klusser 🙂

Het zou steeds mooier weer worden de komende tijd; hoera!
Bij deze wens ik iedereen dan ook veel plezier in de zon en een fijne nieuwe week.

8 thoughts on “De omgevallen boom aanpakken

    • Vandaag ziet het er helaas tot nu toe grijzig uit hierzo 😦
      Ja, dat was toch echt supersonisch geluk hebben 😉

      Like

Always open to thoughts, opinions, suggestions from my neighbors on this globe!

