Mens van de zon

Het is prachtig weer, de zon schijnt volop, wanneer ik met mijn honden over het pad terug naar ons huis loop. Nadat ik mijn handen heb gewassen en ze sta af te drogen, vraag ik ondertussen aan mijn manneke, of hij toch echt meegaat naar de tandarts. Hij knikt bevestigend.

In de auto merk ik ineens, dat hij niet naast me zit. Ik raak volledig in paniek, wanneer ik constateer, dat ik niet in Düsseldorf rijd. Ik bevind me blijkbaar in de straat van de huisarts, in de plaats waar mijn ouders nog altijd wonen…

Badend in het zweet word ik wakker. Fieeeeeeeeeeuw…het is een nachtmerrie.

Vervolgens bedenk ik me, dat ik echt een mens van de zon ben, dat zelfs in een nachtmerrie het prachtig weer is, haha.

Vanmorgen stapte ik zonder pijn in mijn buik uit bed en ik kan al twee dagen pijnloos bewegen met nog maar de helft van de pijnstillers. Ook lachen – zoals nu weer om mijzelf – kan weer zonder mijn buik te hoeven vasthouden. Het lijkt erop dat de spier aardig op weg is te herstellen; vandaag eens proberen, hoe ver ik kom zonder pillen.

Spitten in de tuin, zal ik nog maar laten, echter gaat het dus de goede kant op en dat is maar goed ook. Mijn onderbewustzijn is blijkbaar al bezig met mijn volgende uitdaging. Over twee weken weer naar de tandarts terug. Dat is nog niet vandaag.

Vandaag gaat dit mens van de zon weer lekker genieten van die warme gele bol 😉

8 thoughts on “Mens van de zon

  1. Heerlijk toch die zon. Ik hou er ook zo van. Heb zelf al bloembolletjes geplant op mijn nieuwe balkon, zodat we deze zomer fleurige bloemetjes hebben. Die beginnen al langzaam uit te komen met dit mooie weer.
    Knuffels van ons twee.

    Liked by 1 person

    • Gezellig om je buitenruimte zo fleurig aan te kleden 🙂 Vandaag wordt het ook weer prachtig weer; geniet ervan! Knuffels terug van ons twee 😉

      Like

Always open to thoughts, opinions, suggestions from my neighbors on this globe!

