Kruidje-roer-me-niet is terug!

Vandaag was ik niet vooruit te branden. Ondanks dat hier toch best vaak de zon scheen, al was dat niet voorspeld. Misschien doordat we vier heerlijke dagen samen vrij hebben gehad – minimini vakantie- en vandaag dus weer een nieuwe week voor de boeg; zonder ons hondebolletje Nikki.
Het heeft tijd nodig en het gaat echt beter emotioneel, maar sommige momenten blijven nog zwaar 😦

Daarnaast zat ik nog steeds te dubben over Droomroedel, de site. Volgens mijn manneke kon ik alles op 1 site samenvoegen, maar er zijn artikelen die ik wil schrijven, die daar gevoelsmatig toch niet helemaal passen.

Vandaag bedacht ik me; “ik ben toch weer lekker aan het kruidje-roer-me-nieten”. Dat is het dus gewoon. Klaar.

Voor de lezers die mij al langer volgen; vast geen verrassing 😛
Voor nieuwe lezers; mijn kronkels deel ik met jullie op dit blog.

Voor iedereen; alles over mijn Droomroedel (huisje, boompje, beestje) en natuurlijk leven in de 21e eeuw: www.droomroedel.nl

Veel belangrijker: Vandaag is het 4 mei – dodenherdenking.
Elk jaar komen prachtige teksten voorbij, deze sprak mij dit jaar enorm aan:

dodenherdenking2015
bron: Jabbertje

Echter spookt deze ook al de hele dag weer door mijn hoofd:

Neale Donald Walsch:
De horror van Hitler was niet dat hij zijn wil aan de mensheid oplegde,
de horror was dat de mensheid hem liet begaan.
Pas achteraf besloot de wereld dat Hitler slecht was en nog steeds zijn we
niet in staat volkenmoorden te voorkomen.

Kruidje-roer-me-niet is terug 😉

5 thoughts on “Kruidje-roer-me-niet is terug!

  1. De horror is ook dat hij een heel volk zo kon opzwepen dat ze met hem mee gingen doen. Niet allemaal maar toch een belangrijk deel. En dat dat zomaar weer kan gebeuren, want zoveel wijzer zijn we precies niet geworden als je om je heen kijkt hé. 😦

    Liked by 1 person

  2. He Nu zie ik dat het wel gaat ik kan me best voor stellen dat je er nog vol mee bezig bent met je Droom roedel Heftig verhaal Patty Gr samen van Cees

    Liked by 1 person

Always open to thoughts, opinions, suggestions from my neighbors on this globe!

