De groene oase is terug :-)

Ook dit jaar weer prachtig om te zien, hoe alles om ons heen steeds groener wordt. Was ik als kind gek van de kleur blauw, later van zwart en paars; mijn nieuwe favoriet is groen. Mintgroen is dan weer niet zo mijn ding, maar de natuurlijke groene kleuren; fantastisch!

Zo was het nog een paar weken geleden:
Lentemaart
Nu is het al veel groener:
groeneomgevingmei15

Rondom ons huis is het weer aardig dichtgegroeid. Het bos is weer groen:
groeneoasamei15
En  ook de boomtoppen van de bomen in het dal, waar wij vanuit onze tuin tegenaan kijken; groen:
groeneoasemei15a

Hoera; onze groene oase is terug 🙂

Vind je het leuk om te lezen hoe ik klus? Lees [hier]meer.

8 thoughts on “De groene oase is terug :-)

  1. Dat is zo heerlijk he? Hier ook alles in allerlei soorten groen, en gele en witte en roze bloesem. Prachtig. Ben na zwart-met-paarsmeisje de kleur groen ook ernstig gaan waarderen 😉

    Liked by 1 person

    • Jaaa, die bloesems zijn ook zo mooi!
      Ik zag op je foto’s van de week, dat je groen zelfs in de huiskamer hebt laten terugkomen 😉

      Like

Always open to thoughts, opinions, suggestions from my neighbors on this globe!

