Over de kas, de tuin en onze beestjes

Het gaat best lekker in onze Droomroedel. Mijn manneke heeft het razenddruk op het werkt en ik kom wel nog regelmatig handen en voeten te kort. Het aftellen naar onze grote vakantie van wel drie hele weken is dus begonnen 😉

Het is me gelukt deze week tussendoor twee blogjes in elkaar te flansen:

Over onze kas en tuin lees je…hier.

Over het samen leren spelen van onze honden lees je…hier.

Vorige week heb ik een stukje geschreven over mijn kijk op de wereld van patenten. Lees…hier.

Het boek van Liz Wolfe “Eat the Yolks” heb ik eindelijk bijna uit en haar visie sluit prima aan op de mijne. Eet echte voeding, oftewel, eet zo natuurlijk mogelijk. Daar binnenkort meer over.
Mocht je het gemist hebben; ik had al een eerste deel over dit onderwerp geschreven. Lees…hier.

Zo…jullie weer up-to-date. Ga ik genieten van de zon, die hier eindelijk weer eens schijnt 😉

9 thoughts on “Over de kas, de tuin en onze beestjes

Always open to thoughts, opinions, suggestions from my neighbors on this globe!

